Jump to content

AEG Polermaskin


Hydrox

Recommended Posts

Gratulerer, dette er en kjempebra maskin som du vil få mye glede av. Samme som Milwaukee.

 

Det som jeg synes er bra med den, er

1) kvaliteten, herunder lite støy

2) konstant turtall uansett belastning (ikke bare "gasspedal")

3) lav vekt

 

Jeg var kjempeheldig og fikk et knallkjøp på en "overligger" som lå og støvet bort i et hjørne i en fargehandel. I forbindelse med vårpussen, har jeg brukt den som sliper (med Mirka-papir fra Clas O), som rubbemaskin med ultrafine Abralon slipeskiver (grad 2000 og 4000) og som polérmaskin.

 

For dem som ikke befinner seg i Bergen, kan jeg opplyse om at Skillebekk fargehandel i Oslo selger samme maskin.

 

Billig kinaverktøy gir glede bare den dagen man kjøper pga den lave prisen. Kvalitetsverktøy gir glede hver gang men tar det fram.

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

Link to post
Share on other sites

Jeg har også samme maskin, slutter aldri å bli inponert over hvor god den og over alt den kan brukes til. Kan jo nevne noen:

 

-Polere (ligger jo litt i navnet)

-Slipe, helt topp til å slipe plane flater som dekk skutesider mm

-Fjerne bunnstoff, stålbørste til vinkelsliper og lavt turtall fjerner skånsomt og enkelt bunnstoff

 

 

Morten

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...