Tomwhan Startet 2.Mai.2007 Del på Facebook Startet 2.Mai.2007 Er det noen som vet hvor jeg får sydd en ny kalesje til en Nidelv 24, 1980 modell? Den jeg har nå er hvit og ser ganske stygg ut. Er det best med hvit eller blå? Tomwhan, Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.Mai.2007 Del på Facebook Svart 2.Mai.2007 Rofi eller Alf Hansen. Eventuelt kan du få den fra Nidelv. Se etter merkelappen på den du har, der står mal-nummeret. Tipper det er 3878241 Lys er bedre enn blå og penere i tillegg. Det blir dessuten en ny verden når du slipper å være i en mørk hule så snart kalesjen er oppe. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Seilaren Svart 2.Mai.2007 Del på Facebook Svart 2.Mai.2007 Lys grå (hvit?) er appsolytt penest på Nidelv 24! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
sol Svart 3.Mai.2007 Del på Facebook Svart 3.Mai.2007 Ikke enig med de andre Med gråhvit kalesje ser du skitt og jordslag etter et par år. Har selv blå kalesje som er over 10år gammel og er pen ennå.Men smaken er som baken Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 3.Mai.2007 Del på Facebook Svart 3.Mai.2007 Hva med Jens Sagen i Kristiansand? De har sydd en god kalesje til min Nidelv 24 (blå). Klikk her for mer info. (Gule sider). Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.