Jump to content

Hvem selger Flojet lensepumpe


Suzuki

Recommended Posts

Denne fra Maritim ser da ut til å ha slangenipler. Sist jeg kjøpte Flojet pentrypumpe mener jeg der var med et knippe forskjellige nipler.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Leita i fler timer, og så har de den der likevel.

 

Jaja - takker uansett.

 

Er det forresten greit med det lille filteret der, eller bør jeg sette på et større strainerhus ?

Og - er det greit med bare en slange som pickup; eller bør jeg ha noe mer fancy ?

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Er det forresten greit med det lille filteret der, eller bør jeg sette på et større strainerhus ?
Tja, jeg har betydelig større filter/sil og den går tett mange ganger når jeg spyler rundtomkring der hvor støv og skitt samler seg (f.eks. mellom skrog og innerliner) men normalt er det ingen problem.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Sjøvannsfilter er muligens noe grovere, poenget med silen er å hindre skitt å sette seg i ventilene i pumpa. Du kan jo lett sjekke om du stikker innom en båtutstyrssjappe eller ta en telefon... Der er fort gjort å rengjøre de små silene.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...