Jump to content

Transport fra Tønsberg til Mjøsa?


Fru Stormsvale

Recommended Posts

Prøv Olav Askjer.

 

Han har biler som er spesialbygget for båttransport og har meget erfarne og dyktige sjåfører.

Han har transportert båtene mine i 15 år uten å forårsake en ripe.

 

Askjer Olav Kran & Transport AS

Grøtåsveien 3,, 3178 Våle

33 06 32 41

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk tilkjørt en 25 fots båt fra Tjøme til lillehammer for ca 1 år siden av Smedstuen Kran & Transport på Moelv. De tok selv kontakt med selger slik at det passet for begge, slik at jeg ikke trengte ordne noe, bare vente til båten kom. De hadde bil med hydrauliske støttelabber for båtskrog og forlengbar plan. De har også ramme for båtløft. 7 båtlapper kostet denne transporten.

Link to post
Share on other sites

Sendte gammle båten til Mjøsa forige mandag ,transport her nede var så godt som døfødt .Fikk et firma fra Hamar som kom å henta den , en kar som var mega nøye og med en bil og noe av den råeste krana jeg har sett . Trur han hette Ola Smestad eller noe , men kan godt skjekke det vis du vil . Kosta 7000 lapper..

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk tilkjørt en 25 fots båt fra Tjøme til lillehammer for ca 1 år siden av Smedstuen Kran & Transport på Moelv.
Fikk et firma fra Hamar som kom å henta den , en kar som var mega nøye og med en bil og noe av den råeste krana jeg har sett . Trur han hette Ola Smestad eller noe ,

Tine III. Det var ikke Ole smedstuen i Smedstuen kran & Transport på Moelv du mener da? Det var han som henta båten min for et år siden.

Mobilen til Ole Smedstuen er 917 91 647.

Grønnerød transport på Gjøvik (lagret som båtbil, Trond, på min mobil) har telefonnr. 91791467 Flink mann, bra bil og vettuge priser.

La merke til at mobilen til Ole Smedstuen og Grønnerød transport har nesten lik mobiltelefonnummer. (4 og 6 har byttet plass) :yesnod:

Redigert av EIN (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Prøv Olav Askjer.

 

 

Det var som pokker. Olav kjørte tom bil fra Tønsberg til Lillehammer og hentet med seg båten vi solgte til vestfold.

Hadde dere vært tidligere ute ville båten til Gjøvik gått på samme tur.

 

Skulle vi laget en egen transport tråd, slik at vi kan koordinere transport?

 

Eksempel ville vært om vi da la ut til og fra transport distanse, så kan man se om noen behøver transport samme vei?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...