Jump to content

Hvor får jeg tak i billig stol?


Sleipner93

Recommended Posts

Hei!

 

Har sett litt rundt etter en stol til tresjarken min og funnet denne http://www.maritim.no/product.aspx?id=5089...upkey=003012010 Er en slik jeg søker eller noe lignende. 800,- betaler jeg ikke for den og den trenger ikke være helt ny. Hvor kan jeg få tak i en slikt lignende? Har sett gamle viksunder har slike men det hjelper meg ikke særlig?? :nonod:

Link to post
Share on other sites

Jeg har en sånn liggende som er brun med Hvit inni har tenkt og hive denne er hel men gammel.Ellers så koster den nesten like mye og sende til deg tror jeg som og kjøpe ny.Ellers så har Båtbua Fredrikstad sånne til 6oo kroner nye men de må jo sende dette.Mvh Bjørn

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Link to post
Share on other sites

Gjør som meg:

Kjøp en sort kontorstol med armlene og høy rygg

kast understellet

sveiset 2 flattjern fast i stolen på tvers

bor hull

lakker det påsveisede sort

skru fast i eksisterende skliskinner i aluminium

og Voila!

Du har en gedigen skipperstol som ser ut som de stolene som sitter i slepebåter/passasjerferjer etc

Som er god å sitte i lenge

Til kun kr 399,-

Link to post
Share on other sites

Kan få skipperstol til sikkert 3000,- men den er for stor! Den vil ta opp alt plassen i styrehuset. Og nå skal jeg ikke sitte så mye der tenker jeg. Er mest visst det begynner å regne/blåse kraftig jeg går inn å styrer istedenfor rorkulten.

Link to post
Share on other sites

Jeg har en sånn liggende som er brun med Hvit inni har tenkt og hive denne er hel men gammel.Ellers så koster den nesten like mye og sende til deg tror jeg som og kjøpe ny.Ellers så har Båtbua Fredrikstad sånne til 6oo kroner nye men de må jo sende dette.Mvh Bjørn

 

Om du sjekker ut målene, så vil jeg kanskje tro at du kommer under Norgespakke på posten?

120 x60 x et eller annet og under 20-25 kg eller noe slikt?? tror jeg...

 

:lol: Latskapen lenge leve.... www.posten.no skal lete litt der jeg..

 

 

Redigert: 120 x 60 x 60 med vekt inntil 35 kilo er norgespakke til 298,-.

så om setet passer inn i en slik pakke så kan det jo bli et billig sete. :smiley:

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Da koster pakken bare 120,-! :flag::sailing:

 

Billigere skipperstol får man ikke! :cool:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg sendt IM til hasla 26 om at jeg takker ja til stolen :flag:

 

Seilaren : skal ikke kjøpe en stol til 3000,- men faren min hadde en som stod i skøyta som han satte i garasjen ettersom den er så stur og tar opp alt plass i styrehuset hans også slik som han bruker båten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...