Jump to content

Vårpuss - anbefaling av firmaet!


erund

Recommended Posts

Kan anbefale firmaet Båtservice Vest som ligger på Askøy med denne linken: http://www.bsvest.no/

 

I går fikk jeg tilbake båten min sjøsatt etter vårpuss med bunnsmøring og polering med et godt resultat til en akseptabel pris. Herlig å få båten klargjort og nå gjenstår noen små fiksering eller ny montering i båten.

Mvh erund

 

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Link to post
Share on other sites

quote.gif
Kan anbefale firmaet Båtservice Vest som ligger på Askøy med denne linken: http://www.bsvest.no/

I går fikk jeg tilbake båten min sjøsatt etter vårpuss med bunnsmøring og polering med et godt resultat til en akseptabel pris. Herlig å få båten klargjort og nå gjenstår noen små fiksering eller ny montering i båten.


Hei.
Jeg gjør selv alt poler og maler bunn.Spare penger på det. Litt vondt rygg min, men gikk greit. Mulig fremtid jeg kan overtaler til firma pole/maler bunn hvis jeg er dårlig helse :yesnod:

At-le
Link to post
Share on other sites

quote.gif
Hei.
Jeg gjør selv alt poler og maler bunn.Spare penger på det. Litt vondt rygg min, men gikk greit. Mulig fremtid jeg kan overtaler til firma pole/maler bunn hvis jeg er dårlig helse :yesnod:

At-le


Hallo - selvfølgelig :-) Jeg har dårlig hofte (verre tilstand) akkurat nå at jeg leverer båten til andre for denne jobben selv om det koster penger. Men det er flere og flere som vil gjøre på samme måte som meg selv om de ikke har dårlig helse. Dette med hensyn til forskjellige ting som bl.a. travle tider, småbarnsfamilie etc.

Jeg valgte også i tillegg en annen grunn og det er vurdering av bunn om jeg er nødt til å gjøre noe med den til neste år ved å fjerne bunnstoff etc. Der har jeg fått svar på.

Mvh erund

 

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...