petrol Startet 5.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2007 Kan noen hjelpe meg marinisering av dene motoren nissan 3,3. Addreser til firma eller private ? skall koble motoren samen med volvo drev. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 5.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2007 Du kan prøve/spørre Nordic Motor AS i Målselv Kommune. Det er et firma som renoverer motorer og er "proffe" på det. Håper de kan hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 (redigert) Hei Petrol, Viser til e-mail du sendte meg via baatplasen.no. Jeg fikk ikke opp e-mail adressen din så derfor svarer jeg her. Jeg mariniserte ikke en SD33T helt fra bunn av, SD33 ble levert som orginal marinemotor på 70 tallet en gang av Chrysler. Det stod en slik i min gamle båt. Da kompresjonen begynte å forsvinne i denne skaffet jeg meg en Nissan Patrol motor og bygde opp denne med mariniseringsdeler fra den gamle Nissan Chrysler Marine motoren jeg hadde. Båten er nå solgt og jeg vet ikke hvem som leverer mariniseringsdeler til disse. Jeg ser av og til noe slike motorer som jeg hadde til salgs på finn.no Skal du ha motoren til gir eller drev? Ligger en SD33 til salgs nå men den ser hjemme marinisert ut. Redigert 2.November.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
dorge Svart 24.August.2009 Link til dette innlegget Svart 24.August.2009 Noen som vet noe mere nå? Skal gjøre det samme jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 (redigert) har en sd 33t og det er bowman sitt mariniserings kitt på den i allefall Redigert 25.August.2009 av frank marthinsen (see edit history) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
dorge Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Ok, det jeg lurer på er Hva slags skjold fra penta dette passer på? Eller om det er mulig å få tak i adapterplater? Hva kan man ha av turtall på disse motorene? Har to 3,3 liters turbodiesler på hånden for 5000,- stk. Er det bare litt dyrt, eller alltfor dyrt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.