Jump to content

Marinisering av nissan 3,3td

petrol

Recommended Posts

• 5 months later...

Hei Petrol,

Viser til e-mail du sendte meg via baatplasen.no. Jeg fikk ikke opp e-mail adressen din så derfor svarer jeg her.

Jeg mariniserte ikke en SD33T helt fra bunn av, SD33 ble levert som orginal marinemotor på 70 tallet en gang av Chrysler. Det stod en slik i min gamle båt.

Da kompresjonen begynte å forsvinne i denne skaffet jeg meg en Nissan Patrol motor og bygde opp denne med mariniseringsdeler fra den gamle Nissan Chrysler Marine motoren jeg hadde. Båten er nå solgt og jeg vet ikke hvem som leverer mariniseringsdeler til disse. Jeg ser av og til noe slike motorer som jeg hadde til salgs på finn.no

Skal du ha motoren til gir eller drev?

Ligger en SD33 til salgs nå men den ser hjemme marinisert ut.

94_-531827873.jpg

Edited by SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

• 1 year later...

Ok, det jeg lurer på er Hva slags skjold fra penta dette passer på? Eller om det er mulig å få tak i adapterplater? Hva kan man ha av turtall på disse motorene? Har to 3,3 liters turbodiesler på hånden for 5000,- stk. Er det bare litt dyrt, eller alltfor dyrt?