NovaMalin Startet 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2007 Min VP MD11C begynner å se litt sjuskete ut. Utvendig rust med maling som skaller av. Motoren sitter i en Nidelv 24, og er forøvrig i svært god stand. Finnes det en enklere måte å shine den opp på enn å ta ut hele motoren, pusse rust og male? Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Hasla 26 Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Jeg pusset av det løse og tok syre/rustfjerner og lot det virke en stund.Så tok jeg og skyllet godt av og lot dette tørke.Så tok jeg spraylakk og lakket motoren,maskerte noe og tok av slanger.Ble kjempe bra motoren satt i båten.Kan jo bruke kost også, men jeg har motoren godt nede i gulve så mye lakk støv ble det ikke her.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
NovaMalin Svart 8.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Hva slag rustfjerner brukte du? Andre tips? Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Blue_Dragon Svart 8.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2007 Du må syrevaske. Det blir selvsagt best om du tar den ut, men sikkert mye bedre en det er uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.