p-kaill Startet 7.Mai.2007 Del på Facebook Startet 7.Mai.2007 Er det noen som har tips hvor en kan få kjøpt rimelig presenning,brukt eller nytt. Har et telt som skal tildekkes for selvbyggerprosjekt ,ca.6-7 m bredt og 9 m langt. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 7.Mai.2007 Del på Facebook Svart 7.Mai.2007 Europris har rimelige armerte presenninger. Kjøpte en 6 x 10 meter der i fjor høst ( det er de blå kraftige) og betalte 299,- for den. Den har holdt 100% gjennom de høst/vinterstormer som vi hadde. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
M/S Bastard Svart 8.Mai.2007 Del på Facebook Svart 8.Mai.2007 (redigert) Tror jeg ville fått tak i de tunge presseningene, de ligger stødig også bråker dem ikke når det blåser. Alternativet er og legge i noen kroner og kjøpe ett telt. Jetman f.eks Men det finnes rimeligere alternativer til disse teltene. Jeg bruker ett rimelig telt over båten nå, dette kostet rundt 4500 tror jeg. Er dog litt lite (3+6m) så jeg må sjøte på litt. Kjøpte disse smartingene på Clas ohlson Beslag Redigert 8.Mai.2007 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.