Jump to content

Selva Rib/gummibåt


Mariell

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring eller hørt noe positivt/negativt om Selva Rib eller gummibåter.

 

Hadde bestilt en Suzumar 270Rib som skulle kommet i april, så i mai og nå kanskje i juni. Eller muligens ikke i år i det hele tatt. Så da må jeg på jakt etter noe annet.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Flytter denne opp igjen.

 

Siden jeg er på jobb, så har jeg ikke mulighet for å sjekke kvaliteten kun stole på selger og han har 2 igjen for salg i år.

 

Regner ikke med at det er noe top of the art båt. Men hadde jo håpet at noen hadde hørt om Selva rib'er eller gummibåter. Så jeg har en peil på om det er en akseptabel kvalitet.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Hvis selgeren bare har to båter igjen for salg for i år, hva da med en ekstra åre ? Eller en ekstra ventil ? Eller en ekstra ??

 

Kjipt hvis du mister en åre og må vente til neste år med deler mener jeg :smiley:

 

Jeg ville valgt en båt der jeg er GARANTERT deler og service når det trengs.

 

Når det gjelder kvaliteten på selve båten, kjenner jeg ikke disse. De er vel Italienske og min erfaring er at det borger for en viss minstekvalitet. Men utover det, ingen peiling.

 

Vet forresten at andre italienske leverandører ( Arimar mfl ) har hatt problemer med leveranser av deler, så det er førstehåndskunnskap. Åssen Selva er, veit jeg ikke.

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Ordla meg vel litt feil suzuki. Han hadde 2 stk av den typen som jeg eventuelt skal ha. Forsto at det var nok av andre båter der. Det er en båt og utstyrsforhandler i Telemark som jeg tror er seriøs.

 

Etter å ha regnet med at jeg hadde avtale om en Suzumar som jeg nå ikke får. Så jeg vil ikke handle noe som ikke allerede er på lager. Muntlige avtaler og lovnader om Leveringstidspunkt er vist ikke mye vært.

 

Virker som at markedet for Rib'er under 300cm er nærmest skrapet. Sendte i dag avgårde en 7-8 mailer med forespørsel, foreløpig kun fått ett svar.

 

For ta en telefon til selger i morgen med noen flere spørsmål. er den som du sier Italiensk så stiller den vel i samme klasse som Suzumar, Arimar m.fl Er vel ikke akurat Grand eller Zodiac, men det er ikke prisen heller.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...