Jump to content

Volvo Penta 260A


blacki

Recommended Posts

Hei, trenger litt hjelp igjen av expertene her.. ;)

 

Så en motor av typen Volvo Penta 260A og VP 280 drev. Blir oppgitt at motoren er 6 år gammel. Kan dette stemme? Anne info av inntresse rundt denne motoren er også velkomen. Har lett på vp sine nettsider, men finner ikke noe datablad (slik pdf fil) på denne motoren.

 

 

hjelp mottas med stor takknemlighet.

 

 

 

Forsatt god dag båtfolk! :)

Link to post
Share on other sites

hmmm! tusen takk du :)

 

Men det blir oppgitt at motoren er ca 6 år gammel (!!?)...

 

Noen som vet om det er kommet noen oppdatreter verisjoner av denne senere år da? Mener å ha husket å leste at den var det, med ny blokk eller noe!

 

 

Forviret er jeg i hvertfall nå... ;)

Link to post
Share on other sites

jaja.. selger sliter når han ringer meg senere.... Enten så vet han ikke bedre selv og tror den er 6 år, eller så prøver han og ta en "spansk" en på meg..

 

 

 

Må vite bedre en å prøve og lure en vestlening... ;) (med litt hjelp av internett... hehe..)

Link to post
Share on other sites

Nei, det var da han ble litt "vimsete" når jeg spurte etter dokmentasjon på motoren osv. Ser jo veldig nytt og fint ut på bilde. Den ligger på Finn.no til 25k eller h.b.

 

Har uannsett funnet meg en diesel som jeg skal ha heller...

 

* O ' Hallelulja til internett og alle fine forum og dens informerte brukere * :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...