seilærn Startet 9.Mai.2007 Del på Facebook Startet 9.Mai.2007 Holder på med oppussing av en liten seilbåt. Vinduene har jeg demontert, de er fulle av krakelering... Spørsmålet er: Hvor får man kjøpt sånt? Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 9.Mai.2007 Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 Glassmester har vel plexi som dem skjærer på mål. Finnes vel flerne sorter. Plexi og ackryl er vel de rimligeste alternativene om jeg husker rett. så er det en sort ti som jeg ikke husker navn på som er steindyr i forholdt! Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 9.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 okei Får ta meg en tur til glassmestern i løpet av uka. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 9.Mai.2007 Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 Lexan (polycarbonat) er vel det beste å bruke i slike tilfeller. Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 9.Mai.2007 Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 Lexan (polycarbonat) er vel det beste å bruke i slike tilfeller. Lexan var det het ja! Men dyrt som fy har jeg lest. Men om du bare skal ha et lite et så blir det vel ikke så gæli alikevell. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 9.Mai.2007 Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 ikke bruk lexan. veldig sterkt men tåler ikke sol. http://www.kreativplast.no/ Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 9.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 (redigert) Lexan var det het ja! Men dyrt som fy har jeg lest. Men om du bare skal ha et lite et så blir det vel ikke så gæli alikevell. disse to "hullene" skal dekkes.. det er likt på andre siden av båten. Tenkte på en plate som dekker begge to uten skjøter. Fant en produsent litt nærmere der jeg holder til: Plastkomponenter A/S Sendte dem en mail og spurte om materialene deres egner seg til bruk i båt... Redigert 9.Mai.2007 av seilærn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 9.Mai.2007 Del på Facebook Svart 9.Mai.2007 Hei seilærn! En kjenning skal skaffe meg lexan til frontrute på Shetland'n. Han mente platene var 120 x 240 cm. Lykke til med jobben! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.