Jump to content

Verksted i ? som kan bytte belg på Mercruiser?


Sjaluppen

Recommended Posts

Heisann

Jeg har en Mercruiser 135 HK på en Bayliner 1850 hvor drevet er tatt av. Det som gjenstår er å bytte belgen(e) for så å sette alt sammen igjen. Noen som har erfaring med et båtverksted som gjør dette? Jeg er opptatt av god service, kvalitet og at det ikke skal overstige markedspris. Nok av folk som vil dra mer enn "så mye penger som mulig" ut av oss båteiere om dagen. Har sjekket to steder og der var det 4000,- i prisforskjell.

 

Om du har noen å anbefale hører jeg gjerne fra deg

 

Hilsen Håvar

Kommentar fra moderator:

Emnetittelen er endret, var opprinnelig Har du byttet belg?.

 

Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette

Link to post
Share on other sites

Har nå sjekket litt rund og det er ganske store forskjeller når det gjelder pris. Mao det finnes haier der ute som vet å ta seg betalt fra nye båteiere som har liten kunnskap om vedlikehold og reparasjoner av båt.

 

Bytte av alle belger:

A: 9.000,-

B: 5.000,-

 

Bytte av hovedbelg:

A: 5.500,-

B: 3.000,-

 

 

Det var mulig å få time innen 1 til 1.5 uker. Jeg ønsker ikke å støtte haiene og velger selvfølgelig det sted som gir kvalitet og som i tillegg er rimeligere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...