Sjaluppen Startet 10.Mai.2007 Del på Facebook Startet 10.Mai.2007 Heisann Jeg har en Mercruiser 135 HK på en Bayliner 1850 hvor drevet er tatt av. Det som gjenstår er å bytte belgen(e) for så å sette alt sammen igjen. Noen som har erfaring med et båtverksted som gjør dette? Jeg er opptatt av god service, kvalitet og at det ikke skal overstige markedspris. Nok av folk som vil dra mer enn "så mye penger som mulig" ut av oss båteiere om dagen. Har sjekket to steder og der var det 4000,- i prisforskjell. Om du har noen å anbefale hører jeg gjerne fra deg Hilsen Håvar Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret, var opprinnelig Har du byttet belg?. Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.Mai.2007 Del på Facebook Svart 10.Mai.2007 Husk å få med sted i tittelen dersom dette er relevant, Mercruiser eiere i Oslo har neppe peiling på verksteder i Bodø... (Denne er til alle medlemmer, ikke bare trådstarter.. ) Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 11.Mai.2007 Del på Facebook Svart 11.Mai.2007 På denne tiden må du nok ta det du får. Din hobby, verkstedets levebrød. Dessverre er det bare sånn livet er og enda en grunn til å gjøre unna slikt arbeid etter sesongen, ikke før. Sitér dette innlegget Link to post
Sjaluppen Svart 14.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 Har nå sjekket litt rund og det er ganske store forskjeller når det gjelder pris. Mao det finnes haier der ute som vet å ta seg betalt fra nye båteiere som har liten kunnskap om vedlikehold og reparasjoner av båt. Bytte av alle belger: A: 9.000,- B: 5.000,- Bytte av hovedbelg: A: 5.500,- B: 3.000,- Det var mulig å få time innen 1 til 1.5 uker. Jeg ønsker ikke å støtte haiene og velger selvfølgelig det sted som gir kvalitet og som i tillegg er rimeligere. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 14.Mai.2007 Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 (redigert) Men kor i verda held du til? Redigert 14.Mai.2007 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Sjaluppen Svart 14.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 Jeg holder til i Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.