snuppa Startet 11.Mai.2007 Del på Facebook Startet 11.Mai.2007 (redigert) Hei, jeg lurer på om det er noen som har kjøpt eller laget seg flyttbar trapp som man kan ha med seg i båten. Det er en Princess 414 så der går man ombord på sidene. Det er høyt opp!! Hadde vært veldig takknemlig hvis det finnes noen her med erfaring og ideer. Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret, var opprinnelig Trapp. Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette Redigert 11.Mai.2007 av snuppa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 11.Mai.2007 Del på Facebook Svart 11.Mai.2007 Jeg har en fender med steg i. Festes med tau mellom to rekker. Selges på båtutstyrsbutikker. Sitér dette innlegget Link to post
snuppa Svart 11.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2007 Tusen takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Hei, jeg har selv en 414 hvor jeg bruker en "step-fender" på siden, jeg kasta den fæle alu-trappa til helv... fenderen fungerer perfekt, 498 kroner Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.