Jump to content

Landstrøms tilkobling for flytebrygge


Birchwood 320

Recommended Posts

Telebryggen forhandler noe slikt, men det koster skjorte og litt ti. lyspullert1.jpg

Som forøvrig leveres av Tallykey i Danmark Mener også at Ørsta stål (menere de heter det, lager i allefall gode brygger) har noen som nok er mere robuste med lys på toppen og 4 strømuttak

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Ingen priser på Defa søylene . Dei andre var dyre. Ellers takk

Hei.

Når du har sett på den søylen som du vil ha og med det utstyr du mener må til, går du inn på linken "spesifiser ditt produkt".

Der krysser du av for dine ønsker og du får frem en liste med noen valg. Når du har funnet det du vil ha, her kan du føre opp alternativer, skriver du antall og klikker på ikonet til høyre.

 

Da kommer produktene opp i "se lagrede produkter" . Priser får du ved å gå videre med "send prisforespørsel". Dette er ikke en bestilling. Ellers kan du jo ringe og få pris, det er mulig du må oppgi hvilken installatør du bruker.

:seeya:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...