Jump to content

Har du erfaring med denne


BEG

Recommended Posts

Jeg vurderer ny båt. Har noen av baatplassens medlemmer erfaring med denne båt-typen:  http://www.yachtworld.com/core/listing/pl_boat_full_detail.jsp?slim=broker&boat_id=1074629&hosturl=yorath&&ywo=yorath&&units=Feet&currency=SEK&access=Public&listing_id=4944&url=&hosturl=yorath&&ywo=yorath&

 

(jeg fant den ikke i erfarings-databasen av en eller annen grunn)

 

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Link to post


Jeg vurderer ny båt. Har noen av baatplassens medlemmer erfaring med denne båt-typen:

Vurderte samme båten, for en stund siden, men kona likte ikke mønsteret på sengeteppe i Master Stateroom - og da sier det seg selv, uten å ha med kona på et sånnt prosjekt så "nytter det bare ikke!"  :drink:

 

Bilde

 

Litt synd, forresten, fordi jeg likte motorrummet!  :drink: Men pyttsann  :drink:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post

Hadde med noen gjester som ikke gjorde annet en å klage over sengene og plassen på Guest Stateroom! :sad:

 

Bilde

 

De sluttet å komme på mine "marine parties":smiley:. Jeg begynte å miste ansikt så jeg kunne ikke ha den lenger.:nonod:

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...