BEG Startet 7.Desember.2003 Del på Facebook Startet 7.Desember.2003 Jeg vurderer ny båt. Har noen av baatplassens medlemmer erfaring med denne båt-typen: http://www.yachtworld.com/core/listing/pl_boat_full_detail.jsp?slim=broker&boat_id=1074629&hosturl=yorath&&ywo=yorath&&units=Feet¤cy=SEK&access=Public&listing_id=4944&url=&hosturl=yorath&&ywo=yorath& (jeg fant den ikke i erfarings-databasen av en eller annen grunn) Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Fenix Svart 7.Desember.2003 Del på Facebook Svart 7.Desember.2003 Hadde en sånn for et par år siden. Synes ikke den var noe særlig, så jeg gikk over til liten seilbåt igjen... Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 7.Desember.2003 Del på Facebook Svart 7.Desember.2003 Kan absolultt anbefales, men noe tungvinn å manøvrere inn blandt de minste skjæra. Da må lettbåten benyttes. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 7.Desember.2003 Del på Facebook Svart 7.Desember.2003 Men det hender jeg savner motorrommet, selvfølgelig! http://www.yachtworld.com/core/listing/pl_...ame=Engine+Room Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 8.Desember.2003 Del på Facebook Svart 8.Desember.2003 Jeg vurderer ny båt. Har noen av baatplassens medlemmer erfaring med denne båt-typen:Vurderte samme båten, for en stund siden, men kona likte ikke mønsteret på sengeteppe i Master Stateroom - og da sier det seg selv, uten å ha med kona på et sånnt prosjekt så "nytter det bare ikke!" Litt synd, forresten, fordi jeg likte motorrummet! Men pyttsann Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Jonny Svart 8.Desember.2003 Del på Facebook Svart 8.Desember.2003 Du kan få kjøpe min.....Da jeg er på jakt etter noe større. Har funnet det nødvendig å øke tjenerstaben Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 8.Desember.2003 Del på Facebook Svart 8.Desember.2003 Hadde med noen gjester som ikke gjorde annet en å klage over sengene og plassen på Guest Stateroom! De sluttet å komme på mine "marine parties". Jeg begynte å miste ansikt så jeg kunne ikke ha den lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.