seilærn Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 (edited) Er lanternene til biltema noe å bruke i båt, eller egner dem seg best i søpla? "Lanternesett, 4 deler. Babord-, styrbord-, topp- og akterlanterne. Av slagfast polykarbonat. Typegodkjent for motorbåter opptil 12 m. Høyde: 74 mm, bredde: 58 mm, dybde: 54 mm. For lyspære 12 V/10 W. Pris: 299,-" Edited May 12, 2007 by seilærn (see edit history) Quote Link to post
mitsu Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Du får ofte det du betaler for.. Har selv et par og har fungert i 2 år uten problemer Quote Link to post
tom-ass Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Helt greit! Dette er så enkle ting så det funker. Og funker det ikke, kaster vi dem, og kjøper nye på biltema fordi det er billig! Varer de et par-tre sesonger er det bra mener nå jeg! Vanligvis ryker disse av helt andre grunner enn fabrikasjonsfeil. Som oftest blir de knust eller revet av båten ved uhell. Quote Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Seilaren Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Har nettop montert disse på min egen seilbåt og de virker kjempebra! Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
seilærn Posted May 13, 2007 Author Share Posted May 13, 2007 Da får jeg se om jeg får kjøpt dem til uka Quote Link to post
Recommended Posts