seilærn Startet 12.Mai.2007 Del på Facebook Startet 12.Mai.2007 (redigert) Er lanternene til biltema noe å bruke i båt, eller egner dem seg best i søpla? "Lanternesett, 4 deler. Babord-, styrbord-, topp- og akterlanterne. Av slagfast polykarbonat. Typegodkjent for motorbåter opptil 12 m. Høyde: 74 mm, bredde: 58 mm, dybde: 54 mm. For lyspære 12 V/10 W. Pris: 299,-" Redigert 12.Mai.2007 av seilærn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 12.Mai.2007 Del på Facebook Svart 12.Mai.2007 Du får ofte det du betaler for.. Har selv et par og har fungert i 2 år uten problemer Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 12.Mai.2007 Del på Facebook Svart 12.Mai.2007 Helt greit! Dette er så enkle ting så det funker. Og funker det ikke, kaster vi dem, og kjøper nye på biltema fordi det er billig! Varer de et par-tre sesonger er det bra mener nå jeg! Vanligvis ryker disse av helt andre grunner enn fabrikasjonsfeil. Som oftest blir de knust eller revet av båten ved uhell. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Seilaren Svart 12.Mai.2007 Del på Facebook Svart 12.Mai.2007 Har nettop montert disse på min egen seilbåt og de virker kjempebra! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
seilærn Svart 13.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Da får jeg se om jeg får kjøpt dem til uka Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.