Jump to content

Kona skjønner ikke dette med baatplassen.no


joelle

Recommended Posts

Må dra litt på smilebånden etter en samtale med kona. Det begynte med at jeg var på jakt etter ett par digre strekk fisker som jeg ska bruke til og bygge om en vogn til båten. etter 40 minutter med en posting her inne fikk jeg kontakt med en medlemm som eventuellt hadde ett par liggende som jeg kan få. Tre dager senere var disse hentet på posten mot at jeg betalte porto (tusen takk igjen Ancas).

 

Kona kan ikke i sitt liv skjønne at det finnes et forum der du får hjelp og råd når du trenger det, og ikke minst denne typen av hjelp som Ancas har vist.

 

Så hva ska man si når man ska forklare hva baatplassen er :flag:

Link to post
Share on other sites

:wink: trur du det hjelper. Dette er ikke kun det du ser på nettet dette er mer en instilling som mange av oss båtfolk har. Bare at det her er samlet i ett nettbasert sted i stedet for en brygge.

Vill si at forumet representerer det mange kobbler med båt liv. På lik linje med når du ligger på en brygge eller i uthavn og du ser noen som er på vei in, da går man automatiskt ut for og hjelpe til og ta emot.

Link to post
Share on other sites

Ok.. ER hun som jenter/damer flest så vis henne/fortell henne om Rosa Forum. Der hun kan utfolde seg som kvinne. Være seg oppskrifter ol.

Kanskje ho vil skjønne forumets funksjon da..!!

 

Vi er en gjeng(tusenvis) av mennesker med felles interesse. Noe vi deler og koser oss med her inne. Jeg, feks. har brukt forumet til å vise både frustrasjon,glede,sorg og ganske enkelt spørre for å få vite noe.

 

Føler det er lettere å prate/diskutere/spørre om hjelp her en å stikke ned i havna. Faren for å spørre dumt er vel stor og når ingen ser hvem som spør er det litt lettere mange ganger. :blush:

 

Inkluder henne på dette storslotte media.

 

Mvh

wellcraft

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...