Jump to content

VP Kad 32 P m/DP-E drev


Trophy

Recommended Posts

Volvo pente kad 32 P med DP-E drev 99mod (8-900t) Har noen erfaringer med denne innstallasjonen? :smiley: Har selv en kompis som har samme motor fra 2002, men den har gått bare 70 timer enda. Han har også samme båt som meg så jeg vet at den passer perfekt til min båt!!!  Positive/negative innspill mottas med takk. :santcheers:

Link to post
Share on other sites

:crazy:I 1999 monterte jeg inn en kad32 med drev i en Scand Tropic(nytt).Det var skåret ut til hekkaggregatet fra fabrikken så installasjonen gikk som en lek (med litt hjelp av en servicemann).Endel arbeid med det elektriske var det jo og kabler fram til gass/gear-spak måtte også trekkes.I dag ville jeg brukt edc-systemet(elektrisk) frem til førerplassen da det eneste som jeg syntes var negativt var at gass/gear-kabler var så trege oppe ved spaken selv etter justering.Motoren var bare topp og den gangen var det en opplevelse når kompressoren slo inn for å få båten opp i plan.165hk på 2,5 tonn var helt passe!Lykke til .            SOLO  

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...