litt peiling Startet 13.Mai.2007 Del på Facebook Startet 13.Mai.2007 hva slags pumpe til å tømme en tank. En pumpe med slang tilkobling på inn siden og på utsiden billig, skal bare brukes 1 gang. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Mai.2007 Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Hvis det er snakk om vann selger bl.a. Biltema billige pumper til å montere på drill. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 13.Mai.2007 Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Jeg har aldri opplevd å gjøre ting bare en gang. Dess dårligere kvalitet på verktøyet, dess større vansker. Anbefaler derfor å kjøpe pumper av en viss kavlitet, gjerne på Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 13.Mai.2007 Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Drillpumpe fra Claes Ohlson, kr. 109,- Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 13.Mai.2007 Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Drillpumpe fra Claes Ohlson, kr. 109,- Har bruk denne flere ganger, til alt fra Diesel til vann.. virker nok mer en en gang Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Skvulpen Svart 14.Mai.2007 Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 Hvis dette er snakk om å få opp bensin fra en tank, så vær forsiktig med å bruke pumpe tilkoblet drill, hvis ikke drillen kan holdes laaaangt unna selve tanken. Drillen er en el-motor som slår gnister, og ja, - resten kan du tenke deg selv. Er det bensin det er snakk om, og en så liten jobb som du antyder, så anbefaler jeg vanlig manuell hevert. Se f.eks. disse to hevert-pumpene hos Clas Ohlson, stort enklere og billigere blir det vel ikke. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 14.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 Jobben er gjort. Det var septikktanken som skulle tømmes. NB! til alle som skal montere ny tank eller nye slanger, sett på "stenge-kran" mellom tanken og septikkverna. Kverna tok kvelden, tanken var full Jeg kjøpte drillpumpe på biltema kr 159,-. Tømte septikktanken på 125 liter på 1 minutt pumpa er nå i søpla. Kjøpte meg 3 stk påsmurte horn med ost og skinke kr 127,- = det er "ille" pris det Nå er alt i orden igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 14.Mai.2007 Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 Jobben er gjort. Det var septikktanken som skulle tømmes. Aha! Da forstår vi det med "engangsbruk", ja ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.