Jump to content

Ekstra kjøleboks


Finno

Recommended Posts

Kjøpet iglooboksen hos NAF.

1. kjøler veldig godt

2. kjøler for godt. Har den i båten, under kalesjen nå og selv med finværsdagene som har vært fryser innholdet til is

3. Har kjøpt meg en timer, to timer på, to timer av døgnet gjennom gir fin temp. Boksen står altså tilkoblet strømnettet når båten ligger i hjemmehavn.

4. En boks med termostat hadde vært å foretrekke - da hadde jeg sluppet timeren.

5. Funker kjempebra som kjøleboks og fin å ha til dagsturer eller en overnatting eller to, men ingen slik kjøleboks kan fungere som kjøleskap over tid.

6. På samme måte som det ytterst sjelden blir minusgrader i cabinen min om vinteren blir det heller ikke veldig varmt der om sommeren. Selv om boksen bare lover 20 - 25 grader under utetemperatur skal jeg klare å holde skapet kjøleskapskaldt når jeg er på tur også når det er oppunder 30 grader i skyggen.

7. Boksen er en av de best isolerte og holder bra på kulden når en slår det av.

8. Strømforbruket er stort, men jeg har et forbruksbatteri på 110ah og har du ingen problem med å holde innholdet kaldt i halvannet døgn.

9 Skapet er stort og om en kjører inn noen 1.5liters flasker med is forlenger du perioden med kaldt innhold myyye.

 

Noen som vet om det er timere for 12v å få tak i?

Redigert av tj (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...