Njoger Startet 15.Mai.2007 Del på Facebook Startet 15.Mai.2007 (redigert) Har en 24 fot Enes snekke for hånden, med en 54 hk Kiloska diesel i. Det skal være en Indisk produsert motor, somer marinisert i Nederland. Finnes det noen der ute med erfaring fra denne motortypen? Jeg vet ikke hvordan navnet skrives, men det høres ut som "Kiloska".... Redigert 15.Mai.2007 av Njoger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 15.Mai.2007 Del på Facebook Svart 15.Mai.2007 F.eks. her Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Njoger Svart 15.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2007 Takk for tilbakemeldingen, SveinHa! Når jeg nå vet navnet på motoren, så er det lettere Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 15.Mai.2007 Del på Facebook Svart 15.Mai.2007 Heisann. Tadaaa :-) Bare spør. Må gjerne også ringe om du vil... Generellt : Jeg mener at dette nok er en svært solid motor. Problemet er deletilgang, og verksted kunnskap om motoren om uhellet skulle være ute. Største svakheten er visstnok at vannpumpen kan ryke. En av gutta på KD Trading har kjennskap til denne motoren. Den er visstnok basert på en Mercedes motor. Jeg var heldig og fikk kjøpt en delemotor, og har vel egentlig snart to stykker å selge om du er interessert, da jeg sansynligvis bytter motor til høsten. Starter bra, går jevnt og fint, bruker lite olje, snill og grei motor !! Send gjerne IM om du lurer på noe. Hilsen Are Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.Mai.2007 Del på Facebook Svart 15.Mai.2007 Fusebox, tiscali-linken til bildene i den andre tråden er død. Hvis du fremdeles har dem ville det vært fint om du kunne laste opp noen og poste dem i denne tråden. Siden det tydeligvis finnes noen av dem i Norge vil det være fint å få denne sjeldenheten dokumentert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.