Jump to content

Eagle Cuda 168, noen med tanker om dette ekkoloddet

Jon-Kåre

Recommended Posts

Noen som vet noe om dette tenkte å montere det på Gjeld-frid II. Er hekksvinger kurrant eller er det gjenomgående som gjelder? Prisen inkluderer hekksvinger

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Fant denne opplysnigen på en annen side: Leveres med hekkmontert svinger og norsk brukerveiledning. Svingeren kan også monteres innvendig i skroget. Vill innvendig montering fungere på en trebåt eller er det kun forbeholdt baljer.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Viste vel egentlig det men fint å få det bekretet

Eg har eit EAGLE Cuda 242 ekkolodd som ligg å venter på meg i posten, gledar meg som ein liten unge til å få testa dette i sommar :yesnod: .

Eg blei fortalt at 242 har bedre oppløysing enn 168 og at den virker heilt ned til 200 meter ( 168 virkar vistnok til 150 meter). Prisforskjellen er heller ikkje så stor...

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Jeg hjalp Svigerfar å montere et slikt 168 i båten hans. Funka greit det. Kanskje ikke det jeg selv ville hatt, men det fyller hans behov så da er vel det greit :-) Monterte svingeren på innsiden i en feit klædd med sika.

Joda310

Redigert av Joda310 (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...