Jump to content

Maks nivåforskjell mellom dass og septik?


Ask

Recommended Posts

Det høres mye ut, har du tanken på taket? :confused: Jeg synes å huske at mitt TMC toalett ikke ville klare mer enn en meter løftehøyde. To meter vertikal slange vil inneholde mye væske/møkk som helst vil ned til laveste punkt igjen. Sjekk hos importør eller forhandler.

Link to post
Share on other sites

Jabsco sier max 4 fot (1,2meter) høyde iflg. monteringsanvisningen. Kanskje en mulighet å lage en "mellomstasjon" siden du må ha det så høyt. Dvs. en liten tank på ca. 20 liter, og deretter en ny pumpe til neste tank. Samme prinsipp som en dusj-lenser. Men jeg synes det er litt merkelig å ha 2 meter opp til en septik-tank. Min tank er plassert helt i bunnen, og trodde de aller fleste septik-tanker var plassert så lavt som mulig. Er plasseringen av denne tanken slikt "originalt"? Jeg ser for meg et stabilitetsproblem med en tank i så stor høyde som 2 meter. Regner da med at den er av litt størrelse også.

Redigert av Larspo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...