Jump to content

Refleksovn inne i hus?


Puma 420

Recommended Posts

Hei!

 

Holder på å pusse opp stabburet til en kjekk liten bule/pub i maritim stil. I den forbindelse må jeg ha en varmekilde, og for å gjennomføre den maritime stilen vurderer jeg og sette inn en refleks.

Sist jeg hadde refleks i båt var dette en gammel en som kanskje ikke var helt tett, den gav tung luft i kabinen og man kjente en liten diesel-eim. Så ikke at den lakk direkte - men det var muligens ikke helt tette rør eller noe...

 

Så til spørsmålet mitt. Vil dette være en ren og grei varmekilde for et rom på ca 25 kvm? Den største er vel på 5,8kW, det burde holde i godt monn om disse ovnene sprer varmen godt?

Link to post
Share on other sites

Høres ut som en grei løsning det! Men husk å isolere skikkelig rundt røykrøret, slik at ikke trevirket rundt blir for varmt!

 

Ellers skal ikke disse lukte så lenge alt er i orden, så det bør ikke være noe problem.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...