ola_dunk Startet 18.Mai.2007 Del på Facebook Startet 18.Mai.2007 Jans Entry 23 fot. 1990 mod. Hvordan oppfører denne båten seg ? Kvaliteter ? negative ? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=defau...w_records=S%F8k Ligge bittelitt her Alf Kåre Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Kefa Svart 18.Mai.2007 Del på Facebook Svart 18.Mai.2007 Sies at denne båten slår veldig i motsjø. Dessuten skal den originale innredningen være noe dritt. Spesielt fremme i kabin, med takplater som kommer dettende når båten slår i sjøen. Båtene skal også være svak i skroget med motorinstallasjonen. Dette er som sagt ting jeg har hørt. Har ingen egne erfaringer med båten, så hvis dette overhode ikke skulle stemme, er det bare å arrestere meg! Kef@ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.