Jump to content

Mercruiser 5,7 efi lx 2002, hvor mange hk?


ola dunk

Recommended Posts

har funnet ut at denne motoren er nr 1 av 20 produserte. men litt vanskelig å finne hk på den. hadde motornummeret men nå må jeg bort til motoren å finne nummeret igjen. mistet det. noen som kjenner til denne type motor. kanskje den er gørrlat i forhold til orginalt. eller kanskje litt mer pepper.??????????????????????

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei!

 

5,7 LX EFI har hatt litt forskjellige HK oppgitt, men i følge bruksanvisningene jeg sitter på for 5.7 serien har den 250 HK på propellaksel.

Jeg tviler også sterkt på at modellen er 02 da LX modellen da ikke finnes lenger. Jeg laster nå opp bruksanvisning for serien i dokumentarkivet (med Bravo drev), og komplett liste over serienummer

slik at du enkelt kan finne ut hvilken modell du har og eksakt hvor mange HK den skal ha.

 

Forøvrig er det forskjell på 5.7L, 5,7L LX EFI, og 5,7L EFI, i tillegg finnes det undervarianter av disse.

 

MVH

Chaos

Redigert av Captain Chaos (see edit history)

Høne, øl og hornmusikk!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...