Jump to content

Litt om deg og båten (BP treff)

Taucher

Recommended Posts

Veldig greit å vite hvor folket er fra så en oppdatering av profilen din bør alle gjøre.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Jeg er fra Åsane, 15 min. nord for Bergen sentrum.

Har båten liggende i Meland 25 min. nordvest for Åsane , ser over på Herdla/Askøy.

Båten min er en Askeladden 645 Beetle og kunne lett vært med på et båttreff om det ikke var dagevis unna :cheers:

2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax

Bor for tiden i Trondheim, men bytter hjemmehavn te Sotra utenfor bergen for sommeren.

Skal om kort tid heise komando på en bavaria 32 H.

E med på treff, på vinteren i trondheim, sommeren på vestlandet...

sol + øl + seiling -regn = en god sommer..

Som profilen min sier har jeg en 24 fot tresnekke av ukjent merke og opprinnelse, beliggende på Randsfjorden like i nærheten av Lyngstrand camping. For de som ikke er lokalkjent er dette i Søndre Land kommune, Oppland fylke. Være med på treff? Gjerne det, men det er vel lite sannsynlig at det blir noe treff på Randsfjorden i nærmeste fremtid. Er det forresten flere BP-medlemmer med båt på Randsfjorden?

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Nordland, sandnessjøen, horvnes marina, Lill-Saxare (svensk mahogny båt( fortiden i hagen)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...