Taucher Startet 20.Mai.2007 Del på Facebook Startet 20.Mai.2007 Ble vrient å finne på et lurt navn til dette emnet, men det jeg lurer på er da: Hvor i landet bor du? Fylke-Kommune-Hjemmehavn Hva slags båt har du? Villet du stilt opp på et treff om det var i nærheten av deg? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 LIGNENDE strenger er det et par støkker av... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
bjorngb Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Stavanger, seilbåt 35 ft, JA Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Veldig greit å vite hvor folket er fra så en oppdatering av profilen din bør alle gjøre. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
opas Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Jeg er fra Åsane, 15 min. nord for Bergen sentrum. Har båten liggende i Meland 25 min. nordvest for Åsane , ser over på Herdla/Askøy. Båten min er en Askeladden 645 Beetle og kunne lett vært med på et båttreff om det ikke var dagevis unna Sitér dette innlegget 2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax Link to post
Nemi! Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Hundvåg i Stavanger, Scand Baltic, Ja jeg hadde stilt opp på båtreff. Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Bor i Eldøyane på Stord Saga 315 Helt klart på treff om vi er hjemme. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Seilaren Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Stavanger - 22fot Seilbåt Hadde stilt opp på treff!! Kansje vi skulle laget et uoffisielt treff en plass i Ryfylket? Der er vell en del medlemmer i disse trakter... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hans-Petter Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 bor i øygarden komune utenfor bergen,har en halco 26 klar for et båt treff Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Bor for tiden i Trondheim, men bytter hjemmehavn te Sotra utenfor bergen for sommeren. Skal om kort tid heise komando på en bavaria 32 H. E med på treff, på vinteren i trondheim, sommeren på vestlandet... Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
tom-ass Svart 20.Mai.2007 Del på Facebook Svart 20.Mai.2007 Indre Østlandet og har en Sollux 24 uten akterkabin! Kunne det ikke blitt en meningsmåling på denne tråden, men f. eks avkryssning for fylke, eller nærmeste store by eller no?? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Superkul Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 Gamle fredrikstad - havn skjebergkilen Sandvik 28 ac Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Elmer Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 Bor på Stathelle, Telemark. Båten ligger i havna til Cocheplassen Båtforening. Båten er en Master 820. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 Veldig greit å vite hvor folket er fra så en oppdatering av profilen din bør alle gjøre. Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
ynroenn Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 (redigert) Bor på Oppstad, Sør-odal kommune i Hedmark. Båt: KMV 2000dc dromedille. Blir gjerne med på båttreff- dersom jeg slipper å ta båten opp på henger først.... Redigert 22.Mai.2007 av ynroenn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 Som profilen min sier har jeg en 24 fot tresnekke av ukjent merke og opprinnelse, beliggende på Randsfjorden like i nærheten av Lyngstrand camping. For de som ikke er lokalkjent er dette i Søndre Land kommune, Oppland fylke. Være med på treff? Gjerne det, men det er vel lite sannsynlig at det blir noe treff på Randsfjorden i nærmeste fremtid. Er det forresten flere BP-medlemmer med båt på Randsfjorden? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
omorv Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 Bor på Stord i Hordaland. Har en Scand Baltic liggende i Eldøyane. Kunne vært morsomt med et treff dersom det klaffer med alle andre aktiviteter på denne årstiden. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 Nordland, sandnessjøen, horvnes marina, Lill-Saxare (svensk mahogny båt( fortiden i hagen) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Astor Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 30 fots Nord West 900, motorbåt, bosatt i Hurum og er mer enn gjerne på treff. Reiser til Hortenstreffet hvert år. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Victora III Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 Veldig greit å vite hvor folket er fra så en oppdatering av profilen din bør alle gjøre. Dette blir nesten en "smør på flesk"-tråd. De fleste som svarer har jo samme info i profilen. Bedre å oppfordre folk til å sette inn info om hjemmehavn og type båt i profilen ja.. Sitér dette innlegget Link to post
kritrov Svart 22.Mai.2007 Del på Facebook Svart 22.Mai.2007 hei har sørlandssnekke som ligger i Øygarden, utenfor Bergen båttreff hadde jeg vært med på dersom det var i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.