tebi Startet 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2007 (redigert) http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=139401&cat=5867 Noen som har prøvd denne? Og denne: http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=130308&cat=4914 Jeg er litt på dubbedittjakt for tiden.. Redigert 20.Mai.2007 av tebi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 20.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2007 Hei ! Da må de i såfall ha "inside contact" Salget av Gobius nivåvakt starter 1 juni. Les mer på www.fmmarin.se. -koh Sitér dette innlegget Link to post
AustAgder8000 Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Er det noen som har erfaringer med denne? Monterte en på septik tanken min igår men lampa lyser hele tiden selv om tanken er tom. Snakket med FMmarin og de mente at jeg måtte rense tanken innvendig så ville den fungere. Båten var ny ifjor, så det er vel begrenset hvor mye belegg det kan komme på en sesong? Lurer derfor på om andre har montert denne, og hvor ofte de eventuelt må rense tanken? Sitér dette innlegget Link to post
Coast Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Du må kanskje rense tanken for hver tømming da?? Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
Sail S Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Hei !Da må de i såfall ha "inside contact" -koh Det var vel det den fikk da Etter å ha sett noen godt brukte septiktanker på insiden er jeg skeptisk, men hvis det virker kjøper jeg gjerne en fordi min føleren i min har gått. Dårlig miljø for elektronikk. Sitér dette innlegget Link to post
Pee49 Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Usb antenna til å sette i pc virker, men den er som du ser laget for mac. Jeg bruker den på mac og vet ikke om den virker på pc. Siden den er bergnet på macbook, kan du greie deg lenge uten strøm. Sitér dette innlegget CBK 538 LE5871-EINARSEN Link to post
jo_no Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=139401&cat=5867Noen som har prøvd denne? Nix, men ettermonterte Wema i fjord. Funket helt fint Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Kjøpte en stav tankmåler på Maritim. Tror den virket ca en måned. Skuffende dårlige greier. Hadde den ute for rens og sjekk en tre - fire ganger. Ga opp til slutt. Burde vel egentlig levert den tilbake, men har ikke kommet så langt enda. Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Monterte WEMA septikmåler for 3 år siden, har fungert greit hele tiden Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
AustAgder8000 Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 (redigert) Testet ut Gobius sensoren på en ren plastkanne halvfull med vann, men funket ikke spesielt bra der heller, indikatoren lyste like godt uavhengig av vann eller ikke. Testet også på dieseltanken som er av samme plastmateriale som septikktanken og ser veldig ren ut over dieselnivå, men nei, ingen synlig forskjell på om jeg holdt sensoren over eller under dieselnivå. Redigert 15.April.2008 av AustAgder8000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.