Storet Startet 21.Mai.2007 Del på Facebook Startet 21.Mai.2007 Hei.. Skal legge nytt teak gulv i båten, vil ha "ferdige" plater, trenger ca 1X1 meter, Tror det er ca 6 mm det som er der i dag. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt desse? Det skal være lyse striper. Det er vel kryssfiner kjærne?. Håper noen kan hjelpe meg! Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.Mai.2007 Del på Facebook Svart 21.Mai.2007 (redigert) F.eks. Maritim. Redigert 21.Mai.2007 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Storet Svart 21.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2007 Takk for den.. Bor i Ålesundsområde viss noen har noe nærmere Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.Mai.2007 Del på Facebook Svart 21.Mai.2007 Sist jeg handlet teakplater hos Maritim ble det vesentlig billigere inkl. frakt enn hos en lokal trelastforretning... og da skulle de lokale forretningen vente med mine plater til de hadde en annen forsendelse fra samme leverandør for å spare frakt. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Skvulpen Svart 21.Mai.2007 Del på Facebook Svart 21.Mai.2007 Bor i Ålesundsområde viss noen har noe nærmere Du kan forhøre deg hos Båthuset på Moa, de har i alle fall tidligere lagerført og solgt slike plater. Butikken har ord på seg for å være dyr, men det skader ikke å ta en telefon dit. Regner med at fraktkostnadene ved å bestille fra Maritim utgjør en del ... Sitér dette innlegget Link to post
BAG049 Svart 21.Mai.2007 Del på Facebook Svart 21.Mai.2007 fant denne på Finn http://www.finn.no/finn/boat/object/iadins...innkode=7704063 Sitér dette innlegget Link to post
Storet Svart 21.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2007 Fin den der. men nå var det ikke 14 mm jeg skulle ha. Å faktisk så hadde han på Båthuset på moa på lager, så jeg kjører nok dit å handler.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.