Yankee Startet 21.Mai.2007 Del på Facebook Startet 21.Mai.2007 Noen som har montert vinsj bak på slik en båt? Setter stor pris på om jeg får tips om plassering, gjerne med bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 21.Mai.2007 Del på Facebook Svart 21.Mai.2007 Hei Ligner ikke Maxumen på dette i hekken? Jeg har montert en 3 mm tykk syrefast plate der ankeret legger seg mot badeplattformen. Vinsjen er montert på innsiden av akterveggen. På en solid plate. Du ser de fire boltene vinsjen er festet i. Tauet faller ned inne i badeplattformen. Teit bilde, men det var bare det jeg hadde på maskina.... Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Jeg kjøpte en Quick Flair til min Sea Ray 290, ulempen med denne løsningen er at det blir tuklet med fritt fall siden man må komme til vinsjen og fri ut clutchen manuelt. Men nøyer man seg med å kjøre ankeret ut manuelt er dette helt genialt og billig. Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Yankee Svart 23.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Ser jo ut til å være løsninger som fungerer dette, men er her ingen som har maxum 2800? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.