Jump to content

Teak lister


monique

Recommended Posts

Er det noen som vet hvor man kan få tak i teak lister i Mandal/ Kristiansandsområde?

Har ringt litt rundt, men det virker nesten umulig å få tak i :confused:

Jeg har skiftet en del av innredningen i båten, så det er bare listene som mangler, håper det dukker opp noen gode tips :yesnod:

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

Var en tur innom Biltema og så at de hadde fått teaklister i sitt sortiment.... i 2 meters lengder, foreløpig var det 3 typer..... vanlig "flat" list avrundet i kantene i 2 bredder til 119 og 149 kroner for 2 meter og hjørnelist som vel også kostet rundt 150 kroner for 2 meter.. mulig dette ikke er noen nyhet, men jeg har ikke sett det tidligere i allefall..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Håper de vil få inne flere typer av listverk også, er jo greit med nærhet til butikker som selger en listbit eller to... for de av oss som har Biltema i nærheten da... om det ebillig eller ikke vet jeg ikke, men det finnes jo i allefall...

 

Tror ikke en skal vente så lenge før en kjøper det en skal ha, slik jeg kjenner logistikken til Biltema... nå sesongen nærmer seg er det nok bare flisene igjen

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...