Honduras Startet 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2007 Hei Til mitt lille Runaboat-prosjekt har jeg nå fått tak i en 1958 Evinrude 18Hk. Nå trenger jeg en kontroll-boks av denne typen: Bildet er rappet fra nettet, så den på bildet er ikke min dessverre. Er det noen som kan ha noe slikt liggende? (Til moderator: Man kan ikke laste opp bilder i ønskes-kjøpt anonnsene.. så jeg tok sjansen på å legge den her.) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Det er i orden siden dette er så spes. Men IMG-tags fungerer på Markedet så man kan f.eks. laste opp bildet på forumet og så sette det inn i annonsen. Du har ikke et bilde av motoren også? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 23.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Har ikke fått "min" motor i hus enda, da den er under transport fra Alta(fant ingen nærmere nei), men det er denne typen: Fikk kjøpt den + en delemotor for kr 1000,- så jeg klager ikke Har gått på en elvebåt i Alta hele sitt liv, så den har bare sett ferskvann. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Oijj, gratulerer, en 50-talls motor som bare har gått i ferskvann må vel være drømme-objektet. Husker godt motoren på bildet fra guttedagene... Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2007 Bumper denne opp igjen, da det i disse regnfulle tider sikkert er flere som har fått beskjed om å rydde i garasjen i stedet for å sitte inne å surmule.... Kontrollboksen må ikke være identisk med den på bilde, men ønsker en med det runde 50-60-talls utseendet. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.