Smiley Startet 23.Mai.2007 Del på Facebook Startet 23.Mai.2007 Har i siden på skroget (en på hver side) to deksler / beslag for ventilasjon til motorrom. De jeg har er mindre pene, og jeg skulle så gjerne ha skaffet nye. Siden jeg har "konvertert" til outboard burde jeg selvfølgelig ha støpt igjen hullene før lakkering, men det gjorde jeg nå en gang ikke... Har trålet nettbutikkene, men finner ikke noe som ligner. Noen som har tips? Dekslene er 110mm X 330mm og ser slik ut: Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
880 Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 En slik ??? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Kurt Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 http://www.aasanemarine.no/nettbutikk/ Artnr : 15305 Målene er ganske nær dine, kanskje de kan passe Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Jeg satte inn en akkurat lik i helgen. Kjøpt på Maritim :-) /Are Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 23.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Da er rister og pullere bestilt fra nettbaat.no, og en tur til Slependen (Maritim) under planlegging! Takk folkens!!!! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.