Sabeltann Startet 24.Mai.2007 Del på Facebook Startet 24.Mai.2007 Hei båtvenner, Det har vært besøk i en av nabo båtene i havna, Så om dere blir tilbudt flat tv til båten rimelig, så ville jeg satt pris på og bli tipset. Forholdet er anmeldt. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 24.Mai.2007 Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Kjipt det der... Men det begynner jo å bli like mye el. artikler ombord i båtene som husene nå, så det er kanskje ikke så rart det er endel innbrudd. Huset er jo somregel sikret bedre enn båten også... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Seilaren Svart 24.Mai.2007 Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Huff of huff. Er de i gang nå igjen. Sikkert en bande som forsetter i flere båter og havner Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sabeltann Svart 24.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Utifra det som er tatt ellers og det som står igjen er en rimelig sikre på at dette er "ungdommer" el.l som har tatt seg inn. Alt skips utstyr som plottere, vhf, etc står igjenn. Proffer ville nok tatt ALT. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.