lano2 Startet 24.Mai.2007 Del på Facebook Startet 24.Mai.2007 (redigert) http://www.digitalworld.no/m_ha.cfm Redigert 24.Mai.2007 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 24.Mai.2007 Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Nesten som mitt toalett. Eneste forskjellen er at jeg har en liten "burk" med sanitetsveske ved siden av...ellers veldig likt Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 24.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Er du sikker på at det er saniteten ? Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 24.Mai.2007 Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Lano: Sleip stripetriks... Greit at du har fått ny stor båt, men du hadde ikke fått plass til dette. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
CB. Svart 24.Mai.2007 Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Er du sikker på at det er saniteten ? Er du sikker på at det ikke er det ? (jobber for en ekstra sløyfe) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
lano2 Svart 24.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Nei, men den er pen. Kjøleskapet er vel litt lite for mitt behov, men etter Kystvakten er blitt så aggressiv, så holder det kanskje..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.