Bergen dørk Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Min Lombardinimotor har giret Technodrive 345A(TM345A) og jeg har slitt litt med å finne ut hvor mange l/dl olje som totalt skal være på dette. Tips? Quote mvh Bergen Dørk Link to post
Bergen dørk Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 En ting til: Skal girolje peiles når motor er i gang? Quote mvh Bergen Dørk Link to post
Jens_P Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Oppgitt i håndbok er 1,6 liter med standard oljekjøler. Olje skal peiles med motor i gang. Quote Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Bergen dørk Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 Takk for det - jeg har hatt problemer med dokumentasjonen. Du har vel ikke tilfeldigvis en nettadresse til dette, vel? Quote mvh Bergen Dørk Link to post
Jens_P Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Vet ikke om noe på nettet. Har sendt deg IM. Quote Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Bergen dørk Posted May 26, 2007 Author Share Posted May 26, 2007 Takker Jens P for god hjelp! Flott forum dette. Quote mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts