Jump to content

Opplæring av kone


Grisli

Recommended Posts

Min samboer og jeg er bortimot likestilt på kompetanse og erfaringer. Om hun skulle ønske, kan hun benytte seg av båten uten meg.

Når det gjelder tekniske ting ombord har nok jeg best oversikt da jeg har skrudd hver skrue ombord. Når dette er sagt, er det vel ikke mange som etter en lang arbeidsdag i båten kommer hjem til huset med nyinsatte kjellervinduer utført av fruen. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Careka skreiv: "men nå har den nye skipperen begynnt og snakke

om at hun muligens vurdere å gå direkte til Helgoland, for så å gå in Kielerkanalen."

 

Null problem å gå direkte til Helgoland, men kvifor? Me valgte å segla forbi, då me ikkje var inressert i billig sprit og/eller røyk.

 

Ver merksam på at Tyskland har eit merkeleg tilhøve til rauddiesel. Dvs. bøtlegging. Det har vore diskutert her tidlegare.

 

 

Ask

Link to post
Share on other sites

..... Når dette er sagt, er det vel ikke mange som etter en lang arbeidsdag i båten kommer hjem til huset med nyinsatte kjellervinduer utført av fruen. :smiley:

 

Men så er det heller ikke mange som har vært så heldige med valget av båtfrue som du har vært - det må ha vært meg i såfall. (Selv om hun ikke setter inn kjellervinduer) :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Er ikke lenge nå før jeg "mister" båten min/vår.

 

Etter en testtur med nye båten, fant hun jaggu ut at hun behersket denne til fulle. :flag:

Nå er hun klar til jentetur.

 

Fremdeles er det mest interesant med bok og sudoku over langstrekk, men det er topp å ha fått "ny" skipper ombord.

Gamleskipperen må nå lære seg til å hoppe når kjerringen sier hopp gubbe, hopp.............. :lol:

Frod'n

Fjellet nytes best fra fjorden

Medlem i SagaKlubben

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...