Sun Flyer Startet 25.Mai.2007 Del på Facebook Startet 25.Mai.2007 Hei, Jeg har registrert at i Austevoll er det en ny bro mellom Hundvåko og Austre Bakholmen under bygging. Er det noen her som vet hvor høy seilingshøyde man vil få under denne? mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Ask Svart 25.Mai.2007 Del på Facebook Svart 25.Mai.2007 Hei Viggo Reknar med at du føl med på regattaen, mellom Bergen og Stavanger t/r. Til andre. Sjå på seilmagasinet.no Ask Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 25.Mai.2007 Del på Facebook Svart 25.Mai.2007 Når den delen er på plass, vil det være ensbetydende med at det nok er siste gang deltagerne i Seilmakeren Doublehanded kan seile gjennom Austevoll. Fra seilmagasinet, så den blir ikke så høy Jeanneau. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sun Flyer Svart 25.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2007 Broen mellom hundvåko og store karlsøy (lengre vest) er jo på 20 meter. Der går jeg greit under. Det er jo veldig overraskende hvis de bygger noe som er lavere. Skulle gjerne vært med på regattaen, ja. Jeg og pus får stille opp neste år heller.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Chrian Svart 25.Mai.2007 Del på Facebook Svart 25.Mai.2007 Våres mastehøyde er ca 19m og jeg har vært gjennom der etter at tårnene til broen var satt opp og jeg tror ikke vi skal ha problemer med å passere under. Det var mørkt da vi passerte, men jeg er 99% sikker på at høyden er godt over 20m. Sitér dette innlegget MVH Chrian Link to post
Chrian Svart 25.Mai.2007 Del på Facebook Svart 25.Mai.2007 Har snakket med prosjektleder for brobyggingen og seilingshøyden blir 28m. Sitér dette innlegget MVH Chrian Link to post
Sun Flyer Svart 25.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2007 Da kan nok doublehanded-regattaen gå gjennom der også neste år. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.