Jump to content

Den Norske Los Bind 2A


Gielas

Recommended Posts

I den anledning skal jeg få lov til å skryte litt av Nautisk Forlag. Jeg stod i begrep om å kjøpe denne på Sjøen for Alle nå i vår, og da gjorde den hyggelige damen fra Nautisk Forlag meg oppmerksom på at det kom ny utgave i mai, så det lønte seg å vente på denne.

Sporty gjort synes jeg. :sailing:

 

mvh tuffff

Link to post
Share on other sites

I den anledning skal jeg få lov til å skryte litt av Nautisk Forlag. Jeg stod i begrep om å kjøpe denne på Sjøen for Alle nå i vår, og da gjorde den hyggelige damen fra Nautisk Forlag meg oppmerksom på at det kom ny utgave i mai, så det lønte seg å vente på denne.

Sporty gjort synes jeg. :sailing:

 

mvh tuffff

 

Ja det er det jo!

Da vil jeg benytte anledningen til å skryte litt av Norli bokhandel i Sandefjord; rett etter jul byttet jeg andre bøker i bind 1 og 2A.

Jeg påpekte da at jeg syntes bind2A var ganske gammel til "los" å være (1993). Etter noen dager ble jeg oppringt av bokhandelen; de hadde sjekket om det var noe nytt på trappene - hvilket det jo var.

Hvis jeg var interessert kunne jeg bare komme og bytte 1993-utgaven i 2007-utgaven! :flag:

--

Jon

Link to post
Share on other sites

I den anledning skal jeg få lov til å skryte litt av Nautisk Forlag.

 

Har bare godord å si om Nautisk Forlag. Kjempebra service og kompetente folk som virkelig har peiling på hva de selger. Eneste problem er at de holder til noen skritt unna kontoret, så det er litt for fristende å ... :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...