Jump to content

Test utenbordsmotor?

Finnmaster57BR

Recommended Posts

Vet noen hvor man kan finne tester av utenbordsmotorer??

Tenker da spes på 50HK!

Har nettop kjøpt ny Yamaha :flag:

Tester skal man selvfølgelig se på forhånd men jeg er desverre for impulsiv til det.................... :cryin::cryin:

Har bestandig gjort gode kjøp på mavefølelsen så testene leser jeg etter kjøpet :yesnod::yesnod:

Hørte for en tid tilbake at folk leste annonser ivrigst rett ETTER de hadde kjøpt et produkt, det var gjort en undersøkelse på dette....

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne! :wink:

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

quote.gif
Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne! :wink:

En tråd som ble startet av nettop Skipsplast...... :crazy:
En tråd som ble startet av nettop Skipsplast...... :crazy:

Ja, jeg er klar over det, men ønsket ikke å bli så "direkte"! :wink:

Testen som The Scrutinizer henviser til er fra Båtmagasinet!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

quote.gif
Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne!

En tråd som ble startet av nettop Skipsplast......

Som dere ser i mitt føste innlegg så står det der at jeg har kjøpt meg ny motor. Grunnen til at jeg startet et ny tråd var for å prøve å lokke folk som vet hvor det finnes tester inn i tråden. Det var med bakgrunn i testen som The Scrutnizer kom med som gjorde at jeg startet denne tråden. Dette var en gammel test så jeg forsøkte å lete litt på nette uten å finne noen nyere....

det måtte være Båtliv eller Vi Menn men begge disse har håpløse søkefunksjoner samt at 50 hk ikke er de hotteste roddene å teste må vite så veldig mange tester vil du nok ikke finne heromkring.....