Jump to content

Test utenbordsmotor?


Finnmaster57BR

Recommended Posts

Vet noen hvor man kan finne tester av utenbordsmotorer??

 

Tenker da spes på 50HK!

Har nettop kjøpt ny Yamaha :flag:

 

Tester skal man selvfølgelig se på forhånd men jeg er desverre for impulsiv til det.................... :cryin::cryin:

Har bestandig gjort gode kjøp på mavefølelsen så testene leser jeg etter kjøpet :yesnod::yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne! :wink:

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

quote.gif
Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne! :wink:

:sailing:

En tråd som ble startet av nettop Skipsplast...... :crazy:
Link to post
Share on other sites

quote.gif
Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne!

En tråd som ble startet av nettop Skipsplast......


Som dere ser i mitt føste innlegg så står det der at jeg har kjøpt meg ny motor. Grunnen til at jeg startet et ny tråd var for å prøve å lokke folk som vet hvor det finnes tester inn i tråden. Det var med bakgrunn i testen som The Scrutnizer kom med som gjorde at jeg startet denne tråden. Dette var en gammel test så jeg forsøkte å lete litt på nette uten å finne noen nyere....
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...