Finnmaster57BR Startet 25.Mai.2007 Del på Facebook Startet 25.Mai.2007 Vet noen hvor man kan finne tester av utenbordsmotorer?? Tenker da spes på 50HK! Har nettop kjøpt ny Yamaha Tester skal man selvfølgelig se på forhånd men jeg er desverre for impulsiv til det.................... Har bestandig gjort gode kjøp på mavefølelsen så testene leser jeg etter kjøpet Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 25.Mai.2007 Del på Facebook Svart 25.Mai.2007 Hørte for en tid tilbake at folk leste annonser ivrigst rett ETTER de hadde kjøpt et produkt, det var gjort en undersøkelse på dette.... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Mouche Svart 26.Mai.2007 Del på Facebook Svart 26.Mai.2007 Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ynroenn Svart 26.Mai.2007 Del på Facebook Svart 26.Mai.2007 Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne! En tråd som ble startet av nettop Skipsplast...... Sitér dette innlegget Link to post
Steffen Svart 26.Mai.2007 Del på Facebook Svart 26.Mai.2007 Båtmagasinet testet påhengere. Om akkorat din er testet vet jeg ikke, men det er godt mulig. Lykke til med ny motor. Har stor tillit til Yamaha:) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 26.Mai.2007 Del på Facebook Svart 26.Mai.2007 En tråd som ble startet av nettop Skipsplast...... Ja, jeg er klar over det, men ønsket ikke å bli så "direkte"! Testen som The Scrutinizer henviser til er fra Båtmagasinet! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Finnmaster57BR Svart 26.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2007 Hvis du f.eks leser på dette forumet så vil du finne en tråd som heter; "Ny påhenger 50HK - hva kjøper jeg?" og der nevnte jeg i går at jeg hadde sett en test på 50 hestere og at nettop din Yamaha hadde scoret bra, The Scrutinizer kom deretter med et innlegg hvor han ga svaret på hvor denne test er å finne! En tråd som ble startet av nettop Skipsplast...... Som dere ser i mitt føste innlegg så står det der at jeg har kjøpt meg ny motor. Grunnen til at jeg startet et ny tråd var for å prøve å lokke folk som vet hvor det finnes tester inn i tråden. Det var med bakgrunn i testen som The Scrutnizer kom med som gjorde at jeg startet denne tråden. Dette var en gammel test så jeg forsøkte å lete litt på nette uten å finne noen nyere.... Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 26.Mai.2007 Del på Facebook Svart 26.Mai.2007 det måtte være Båtliv eller Vi Menn men begge disse har håpløse søkefunksjoner samt at 50 hk ikke er de hotteste roddene å teste må vite så veldig mange tester vil du nok ikke finne heromkring..... Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 26.Mai.2007 Del på Facebook Svart 26.Mai.2007 oki da,,,,; ;) http://www.vimenn.no/baat/article4287.ece men denne er enda eldre såååå...... og med det vanlige forbehoild om journalistene/testernes inkompetanse....... 14 motorer ble skrudd på og av, testet, justert og sammenliknet. Slik gjorde vi det. Testdata, støy ... Publisert: 14 juni 2001 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.