Jump to content

Utleie av småbåter


Baatmannen

Småbåtutleie  

71 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Har de siste årene lekt med tanken om å leie ut båter.

Tenker først og fremst på båter i størrelsesorden 10-16 fot.

Tanken er å ha disse på henger og leie de ut i sommerhalvåret i området Oslo/Akershus.

 

Vet ikke om det er noe butikk i dette? Finnes ikke så mange aktører her i området som driver med dette og det er det kanskje en grunn til? Ser at det er noen få private på Finn.

Vet heller ikke hvor stort behovet for dette er? Kanskje folk heller kjøper seg en slik båt hvis de trenger det i og med at kostnaden ikke er så stor?

 

Har laget en meningsmåling på dette. Hvem vet, kanskje jeg prøver meg med 1 båt eller 2 på hobbybasis bare for å se hvilken vei det bærer.

Veien frem til å drive med noe slikt er selvsagt lang. Det er sikkert mye jeg må tenke på.

Det hadde bare vært artig å gjort om hobbyen sin til levebrød en gang i fremtiden.

 

Kommentarer mottas med takk og :flag:

Redigert av Baatmannen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Husk at alle spørsmål må besvares. Ville derfor endret siste alternativ på spørsmål 2 til noe slikt som "Svarte nei på første spørsmål"

To siste spørsmål må også ha et alternativ for de som verken har planer om å kjøpe eller leie.

 

Mye å ta hensyn til med poller.. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hvorfor må det stå alternativ "Svarte nei på første spørsmål" på de to siste delene av pollen? Slik jeg oppfatter pollen, så spør de to øverste om man har hatt behov for å bruke / leie liten båt de siste årene, mens de to siste delene går jo på framtid, hvis du har eller får behov for liten båt, hva ville du da velge. Altså hypotetisk, og man kan jo få et behov som man tidligere ikke har hatt ... Dermed spiller det vel ingen rolle om man svarte nei på første spørsmål? Eller er det jeg som er på jordet nå? :confused:

Redigert av Skvulpen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dermed spiller det vel ingen rolle om man svarte nei på første spørsmål? Eller er det jeg som er på jordet nå? :confused:

 

Det er JEG som er på jordet. :blush:

Ber admin om å rette, jeg....

 

Huffameg. Meningsmålinger må planlegges godt før de legges ut (dette er min første).

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...