lars jørgen Startet 27.Mai.2007 Del på Facebook Startet 27.Mai.2007 hei. jeg holder på med en 24 fot trebåt. jeg hadde håpet å få den på vannet i år men nå mangler jeg aksel og propell. dette er veldig dyrt å kjøpe nytt for en 17 åring, derfor lurte jeg på om noen hadde en 15tum proppel med justerbare blader slik at man kan velge den stigningen man vil ha selv. eller er det noen som vet om steder i utlandet man kanfå kjøpt billigere;P takker for evt. svar;P Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.Mai.2007 Del på Facebook Svart 27.Mai.2007 Hvordan motor har du? Mulig du kan få det du trenger her, disse gamle gutta driver med gamle motorer osv Sitér dette innlegget Link to post
lars jørgen Svart 27.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2007 motoren er en citroen 1,9 td på ca 90hk. akslingen må være 30 mm ' Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.Mai.2007 Del på Facebook Svart 27.Mai.2007 Ok, trodde kanske du hadde en typisk snekkemotor. Men jeg har dette for salg, om det passer? Aksel 30 mm og propell 18 LH 14 Michigan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.