isbjorn Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Er det noen som vet hvor jeg skal få tak i overhalingssett til tennfjord styrepumpe? Quote Link to post
Hilmar 2 Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Tennfjord eies av Rolce Royce. Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
isbjorn Posted May 28, 2007 Author Share Posted May 28, 2007 Fant en tråd hær på BP som Tine III hadde starte, den var interessant Quote Link to post
M/B Shanty Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Ring Rolls Royce tennfjord og spør etter Myklebust! an skaffet settet til min pumpe fra 1964. type / serienummer klart. Alf Kåre Quote Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
isbjorn Posted May 30, 2007 Author Share Posted May 30, 2007 Hadde en meget hyggelig samtale med Myklebust hos tennfjord i dag, han mente problemet mitt lå i sperreventilen på styrepumpa oppe. Problemet er att jeg må sitte å jakte styringa hele tiden når jeg sitter nede å kjører. Quote Link to post
Recommended Posts