litt peiling Startet 28.Mai.2007 Del på Facebook Startet 28.Mai.2007 les innlegg på batmagasinet.no postet av ...... hvorfor ikke angripe oss her i dette forumet da. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 28.Mai.2007 Del på Facebook Svart 28.Mai.2007 Kan du gi litt mer henvisning? Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 28.Mai.2007 Del på Facebook Svart 28.Mai.2007 http://www.batmagasinet.no/baatweb/website...83?OpenDocument Dette må jo fungere som ren reklame for forumet! Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
litt peiling Svart 28.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2007 batmagasinet.no .. under båtplassen..... drite ut folk på baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 28.Mai.2007 Del på Facebook Svart 28.Mai.2007 Huff og huff. Hvis det er å drite ut noen, da skal du jammen legge hårsåret til og virkelig gå inn for det. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 29.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 flott. bra støttet opp. var inne på batmagasinet.no og sjekket opp svarene. tror flere fra dette forum avla et besøk og kanskje et svar. Sitér dette innlegget Link to post
Hardingen Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 (redigert) Det er vel det som heiter "moralens voktere"?? Redigert 31.Mai.2007 av Hardingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VortexSurfer Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Og jeg som er den lykkelige eier av en Suzuki da Synes denne karen skulle finne seg et nytt forum,evt bytte navn da dette går ut over oss Suzuki eiere Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 All PR er god PR? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Andy Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Synes denne karen skulle finne seg et nytt forum,evt bytte navn da dette går ut over oss Suzuki eiere Helt enig Men det er vel ikke 'vår' Suzuki som er ute på annet forum og rakker ned på baatplassen.no, det kan jeg ikke tro... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 På et forum der man har full frihet til å velge forfatternavn på hvert inlegg man skriver, ville jeg ikke engang forsøkt å spekulere i hvem som er hvem. Jeg synes det er rart at båtmagasinet ikke har endret på denne praksis'en når man til stadighet ser bruk av falske signaturer på deres forum. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Ikke bare det ... men absolutt alt ansvar hviler på Hans Dues skuldre, i hans egenskap av redaktør. Jeg begriper ikke at han våger, med alt det av drittslenging og injuriering som foregår på forumet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ronald Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 ...i hans egenskap av redaktør. Jeg begriper ikke at han våger, med alt det av drittslenging og injuriering som foregår på forumet. Vel, praksis tilsier nok at det ikke er så farlig. Hvis du sammenligner med f.eks Hgenar Online sitt forum, og ser hva som slipper gjennom der uten konsekvenser for redaktør, ja så skjønner man at Båtmnagasinets forum er for en søndagskole å regne i forhold. Ting tyder nok på at Due har lite å frykte, enten man liker det eller ikke. (Tips til den som vil sammeligne med dritten hos Hegnar - ta en titt på forumet "Media", tror nok det kanskje er "verstingen" der) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Men det er vel ikke 'vår' Suzuki som er ute på annet forum og rakker ned på baatplassen.no, det kan jeg ikke tro... Håper du har rett.? Suzuki selv kan vel bekrefte om han har kommet med disse uttalelser om BP. "Vår SUZUKI"??? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Som Lasse skrev, det er ikke noe mer sannsynlig at dette er "vår" Suzuki enn en hvilket som helst annen person. Eller rettere sagt, det er langt mindre sannsynlig, Suzuki har vært med her på BP siden starten og er formann i Skipsradet. Det faller på sin egen urimelighet at han skulle skrive noe slikt som det innlegget det er linket til. Nick på forum uten registrering er ikke egnet til annet enn å skape forvirring. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Forum på nett i publikasjoner er nok ikke så under redaktørplakaten som det som gjelder papirpublikasjoner. Noe jeg forøvrig finner naturlig. At noen velger å gi utrykk for sine "gale" meninger i slike innlegg - finner jeg jo merkelig, men klarer ikke helt å se problemet. Er det nedrakking av bestemte produkter e. lign. så har alle lov til å si hva man mener. Injurie vil nok ikke gjelde i en slik sak....så kan "den proffe" advokaten komme og arrestere meg. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Brutus Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Kan ikke tenke meg at noen tar de useriøse sleivsparkene på forumet til Båtmagasinet særlig alvorlig... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Vel, praksis tilsier nok at det ikke er så farlig. Loven derimot ... sier noget annet. Kan ikke tenke meg at noen tar de useriøse sleivsparkene på forumet til Båtmagasinet særlig alvorlig... Enig. BM-forumet kan ikke akkurat sies å ha injurierende kraft. Ikke mer enn en tre-åring i trassalderen i alle fall. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
CB. Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Loven derimot ... sier noget annet. Hva er egentlig strafferammen ? Hvor sansynlig er det at noen prøver det i retten ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Jawik Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Må gå planken dobbelt opp ! Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.